Tu / Tú

photo-1450849608880-6f787542c88a

Em pregunto què tens que no tinguin les altres.

Em pregunto per què estic boig per tu.

Em pregunto per què s’han creuat els nostres camins.

Podria dir que ets la llum que trenca la meva foscor.

Podria dir que trobar-te ha donat sentit a tot el que he viscut.

Podria dir que la teva mirada m’il·lumina l’ànima.

Podria dir que si no existissis t’hagués inventat…

Tot això podria dir, tot això i milions de paraules més.

Quantes paraules es necessiten per definir la perfecció?

Cent paraules en són prou?

Per bé que, ben mirat, només en necessito una… tu.

Tú / Tu

Me pregunto qué tienes que no tengan las demás.

Me pregunto por qué estoy loco por ti.

Me pregunto por qué se han cruzado nuestros caminos.

Podría decir que eres la luz que rompe mi oscuridad.

Podría decir que encontrarte ha dado sentido a todo lo que he vivido.

Podría decir que tu mirada me ilumina el alma.

Podría decir que si no existieras te hubiera inventado…

Todo esto podría decir, todo esto y millones de palabras más.

¿Cuántas palabras se necesitan para definir la perfección?

¿Cien palabras son suficientes?

Aunque, de hecho, sólo necesito una… tú.

Deixa un comentari

