Pensaments nocturns/ Pensamientos nocturnos

La nit acostuma a explicar-me les millors histories. Vaig somiar que apareixies en la meva vida. Abans no sabia quina cara tenies, si eres alta o baixa, rossa o morena, però sabia que els nostres camins es creuarien i que, quan això passés, ens reconeixeríem. I així ha estat. De sobte una cara fins llavors anònima va brillar per sobre de totes les altres. La seva lluminositat em va enlluernar, i la seva mirada em va fer sentir com mai abans havia sentit. Una veu desconeguda em xiuxiuejava paraules a cau d’orella que només jo entenia. La seva entonació i musicalitat m’acaronaven fins a fer-me perdre el sentit, i em sentia tocant el cel amb les mans. Tot d’una el temps es relativitzava i comprenia que el paradís no era un lloc sinó un estat d’ànim, comprenia que el paradís sempre estaria on ella estigués…

He tornat a somiar. Encara podia sentir l’aroma dels teus petons en els meus llavis, però tu ja no hi eres. Una melodia que no reconeixia em colpejava la ment. Havia d’oblidar-te, havia de desaprendre’t, havia de esborrar-te dels meus pensaments, havia d’extirpar-te del meu cor… I et deia que hauries de tenir paciència… res m’havia sortit bé a la primera i oblidar-te no seria una excepció. Seria un llarg camí ple de dificultats, d’anades i tornades, de caure i aixecar-se molts cops… Una vida no és temps suficient per oblidar-te. I la melodia desconeguda seguia donant voltes pel meu cap. Cercava l’ajut de bruixes, fades i follets. Els suplicava que em guiessin, que em fessin el camí més planer, que la seva màgia trenqués el teu encanteri… Al final reconeixia la cançó: Dani Martin…

“Y quiero que todo vuelva a sonar
Que todo vuelva a brillar
Que todo venga de cero
De cero”

Em desperto… sento… penso… ¿realment has estat un somni?

Pensamientos nocturnos / Pensaments nocturns

La noche suele contarme las mejores historias. Soñé que aparecías en mi vida. Antes no sabía qué cara tenías, si eras alta o baja, rubia o morena, pero sabía que nuestros caminos se cruzarían y que, cuando esto ocurriera, nos reconoceríamos. Y así ha sido. De pronto una cara hasta entonces anónima brilló por encima de todas las demás. Su luminosidad me deslumbró, y su mirada me hizo sentir como nunca antes había sentido. Una voz desconocida me susurraba palabras al oído que sólo yo entendía. Su entonación y musicalidad me acariciaban hasta hacerme perder el sentido, y me sentía tocando el cielo con las manos. De repente el tiempo se relativizaba y comprendía que el paraíso no era un lugar sino un estado de ánimo, comprendía que el paraíso siempre estaría donde ella estuviera…

He vuelto a soñar. Aún podía sentir el aroma de tus besos en mis labios, pero tú ya no estabas. Una melodía que no reconocía me golpeaba la mente. Debía olvidarte, debía desaprenderte, debía borrarte de mis pensamientos, debía extirparte de mi corazón… Y te decía que deberías tener paciencia… nada me había salido bien a la primera y olvidarte no iba ser una excepción. Sería un largo camino lleno de dificultades, de idas y venidas, de caer y levantarse muchas veces… Una vida no es tiempo suficiente para olvidarte. Y la melodía desconocida seguía dando vueltas en mi cabeza. Buscaba la ayuda de brujas, hadas y duendes. Les suplicaba que me guiasen, que me hicieran el camino más llano, que su magia rompiera tu hechizo … Al final reconocía la canción: Dani Martin…

“Y quiero que todo vuelva a sonar
Que todo vuelva a brillar
Que todo venga de cero
De cero”

Me despierto… siento… pienso… ¿realmente has sido un sueño?

Anuncis

Deixa un comentari

