Una rosa més / Una rosa más

RosaDaveCom cada Sant Jordi somio amb regalar-te una rosa impregnada de tot el que sento per tu. I tot i que sembli una contradicció, com cada Sant Jordi, és més una rosa a la recerca de destinatària que una rosa amb un nom escrit. T’intueixo però no et veig. Una bruixa em va assegurar que un dia, no molt llunyà, et coneixeria, i jo m’aferro a les seves paraules.

El primer any van ser dues roses del meu jardí. Tu i jo. Jo i tu. Una de rosa i una altra de groga. Una de groga i una altra de rosa. Es van marcir sense que les poguessis veure.

El segon any vaig esculpir una rosa amb mirades que mai es van trobar, amb carícies que només vaig imaginar, amb abraçades que es van perdre en l’aire, amb t’estimos que no vaig xiuxiuejar-te a l’orella i amb petons que mai et vaig donar. Aquesta rosa es va pansir gairebé abans de brollar.

El tercer any… millor no parlem del tercer any.

Però aquest any vull regalar-te una rosa diferent, una rosa formada de paraules, de pensaments que em vas evocar i mai vaig verbalitzar, de frases que destil·len sentiment, d’adjectius que mostren passió… I de petons, de molts petons; de petons amb accent, però també subratllats, en cursiva, en negreta, de mida gran o petita o mitjana… Una rosa única regada amb grans dosis d’afecte, confiança i tendresa. Una rosa que tu, sense proposar-t’ho, has ajudat a fer que broti, i que, sense tu, mai hagués existit.

Com cada Sant Jordi penso que aquest any serà l’últim en què la meva rosa es marceixi sense que arribis a veure-la. Tot i que, com cada Sant Jordi, potser m’equivoqui… Però sé que estàs en algun lloc allà fora, no sé on, però sé que existeixes. Potser ja ens hem creuat en alguna ocasió, o fins i tot haguem intercanviat alguna paraula, o moltes… O potser no, potser no ens hem vist mai… encara. Mentre el cor em bategui estaré esperant que un dia apareguis, m’agafis de la mà i facis realitat el meu somni.

Una rosa más / Una rosa més

Como cada Sant Jordi sueño con regalarte una rosa impregnada de todo lo que siento por ti. Y aunque parezca una contradicción, como cada Sant Jordi, es más una rosa en busca de destinataria que una rosa con un nombre escrito. Te intuyo pero no te veo… Una bruja me aseguró que un día, no muy lejano, te conocería, y yo me aferro a sus palabras.

El primer año fueron dos de rosas de mi jardín. Tú y yo. Yo y tú. Una rosa y otra amarilla. Una amarilla y otra rosa. Se marchitaron sin que las pudieras ver.

El segundo año esculpí una rosa con miradas que nunca se encontraron, con caricias que sólo imaginé, con abrazos que se perdieron en el aire, con te quieros que no te susurré al oído y con besos que nunca te di. Esta rosa se marchitó casi antes de brotar.

El tercer año… mejor no hablamos del tercer año.

Pero este año quiero regalarte una rosa diferente, una rosa formada de palabras, de pensamientos que me evocaste y nunca verbalicé, de frases que destilan sentimiento, de adjetivos que muestran pasión… Y de besos, de muchos besos; de besos con acento, pero también subrayados, en cursiva, en negrita, de tamaño grande o pequeño o mediano… Una rosa única regada con grandes dosis de cariño, confianza y ternura. Una rosa que tú, sin proponértelo, has ayudado a que brote, y que, sin ti, nunca hubiera existido.

Como cada Sant Jordi pienso que éste año será el último en el que mi rosa se marchite sin que llegues a verla. Aunque, como cada Sant Jordi, quizás me equivoque… Pero sé que estás en algún lugar ahí fuera, no sé dónde, pero sé que existes. A lo mejor ya nos hemos cruzado en alguna ocasión, o incluso hayamos intercambiado alguna que otra palabra, o muchas… O tal vez no, tal vez no nos hemos visto nunca… aún. Mientras mi corazón palpite estaré esperando que un día aparezcas, me cojas de la mano y hagas realidad mi sueño.

Anuncis

Deixa un comentari

