Ahir a la nit vaig somiar…

8ATF9FCBJGAhir a la nit vaig somiar… Vaig somiar que entrava en el teu refugi, que la seva atmosfera m’envoltava, vaig somiar que el mar es gelava i que el gel cremava… vaig somiar que arribava a l’amagatall dels pirates i descobria el tresor, que els colors s’esvaïen i tot el que no era blanc es tenyia de roig carmí…

Ahir a la nit vaig somiar… Vaig somiar que ens teníem l’un a l’altre, que la il·lusió ens conduïa cap el al paradís, que vagàvem sense rumb i ens perdíem en qualsevol racó… vaig somiar que ens deixàvem anar i volàvem, suràvem, solcàvem mars i oceans…

Ahir a la nit vaig somiar… Vaig somiar que et mimava, que acaronava els teus somnis, que il·luminava la teva foscor, vaig somiar que el món girava al voltant nostre… vaig somiar que el temps s’aturava, que l’eternitat cabia en un instant, vaig somiar que lo gran es feia petit i lo petit enorme…

Ahir a la nit vaig somiar… Vaig somiar que vigilava el teu descans, vaig somiar que somiàvem, que érem un somni, vaig somiar que el teu somni era jo i que tu eres el meu… vaig somiar que m’enamorava, que t’enamoraves… que ens enamoràvem… i vaig somiar, vaig somiar, vaig somiar…

I finalment vaig despertar-me. Vaig despertar-me sentint la fredor del buit en el meu llit, abraçat als records i enyorant el somni. Vaig despertar-me, com tots els dies, acariciant-te amb el pensament i desitjant que volis, que volis lliure i feliç i aprofitis fins a l’últim alè d’aire…

Vaig despertar-me i dins el meu cap sonava una melodia. Vaig posar la cançó i vaig començar a entonar-la:

“Compta amb mi en l’últim sospir de la nit

i en el primer alè del dia.

Als teus llavis, quan badallis,

compta amb mi.

Compta amb mi quan s’oxidin els dies

i si la boira entela els vidres

dels teus somnis, quan no els trobis,

compta amb mi.

I tu i jo, en una ciutat gelada

desfent la neu a dins dels teus llençols.

I tu i jo, fins que se’t curin les ales

jo seré aquí espantant els teus malsons.

Compta amb mi en els dies de lluita

si l’esperança et descuida.

Als mals passos hi haurà uns braços,

compta amb mi.

I tu i jo, en una ciutat gelada

desfent la neu a dins dels teus llençols.

I tu i jo, fins que se’t curin les ales

jo seré aquí espantant els teus malsons”

Uns quants versos desprès una llàgrima em va relliscar pel rostre fins a perdre’s en els meus llençols…

 

Anuncis

One thought on “Ahir a la nit vaig somiar…

Deixa un comentari

