Per un instant

CotxeHaig d’anar a buscar al Malcom a Barcelona. Arriba avui d’Estocolm. Quan obro la porta de casa el meu mòbil vibra. És un missatge. És d’ella. Pujo al cotxe. Faig tard. Condueixo. Em pregunto si vull mirar el missatge. Miro el missatge amb excitació. Sorprenent. Per un instant sóc feliç. Per un instant em sembla que estic el paradís. Allargo aquest instant tot el que puc. L’assaboreixo. Segueixo conduint. Però … hi ha alguna cosa estranya en el missatge. Tan bonic no pot ser. A mi això no em passa. Què és? Condueixo. El to? Les paraules? Condueixo. El comiat?  L’idioma? Segueixo conduint. Em sembla que s’ha equivocat de persona… Hauré obert una carta que no és per mi?.  La negror de la nit m’envolta i cau sobre meu com si fos de plom. No puc més. Em paro al costat de la carretera. Contesto el missatge: “Em sembla que no és per mi”. Condueixo. Es fa el silenci, encara que a la radio sona “Feel so good” de Chuck Mangione jo no la sento. Tremolo. Condueixo. No hi ha resposta. No arriba cap més missatge. Estrany? Ella és estranya, i suposo que és lògic. No era per mi… De sobte sento un dolor intens, crec que em fa mal l’ànima… Encara que ho esperava suposo en el fons sempre havia confiat en… Arriba un missatge.  Em llenço sobre el mòbil. Miro alternativament la carretera i el mòbil. No hauria de fer-ho, però no puc esperar. No entenc el missatge. Sembla no tenir sentit. O si? Condueixo. Confusió. El cotxe va a 40 i el meu cap a 200. Dubto. Tinc un regust amarg. Per un instant no vull saber la veritat per si no m’agrada. Sospito que no m’agradarà. Em paro. Llenço una pregunta desesperada, directa. La música diu que hi ha una equivocació. Condueixo. També la lletra? Encara no. Silenci. No hi ha resposta. Passa el temps. Silenci. Condueixo. Més silenci. No puc més. M’aturo. Em descobreixo… dic qui sóc . Condueixo. Més silenci. Un silenci que m’exaspera. Expectació sostinguda. Sempre silenci … fins l’infinit. Em segueix fent mal l’ànima. Per una instant em vas fer feliç, però aquest instant ja ha passat, ja s’ha acabat. I la meva felicitat també… És molt de nit. Ja he arribat al meu destí. Ja ha arribat el meu destí…

Deixa un comentari

